środa, 7 sierpnia 2013

Piknikowo:))

Witajcie Kochane,

Pogoda cudownie rozpieszcza nas w te wakacje, nawet za bardzo...:) Ale nie ma co narzekać, przed nami 6-miesięczna zima.... Wróćmy więc do lata i jego przyjemności... Na pewno jedną z moich ulubionych są pikniki na zielonej trawce... Uwielbiam:)) Zapach łąk, słońce, pyszne jedzonko i miłe towarzystwo w jednym.... No bajka:)) Zresztą same zobaczcie:))

W takich oto pięknych okolicznościach przyrody...


Pośród ukochanych dzwonków...

I jaskrów...

Dodaj napis

oraz zbóż, rumianków i chabrów....



Ulubione owoce:))


zwykła skrzynka w roli stoliczka:))










Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do piknikowania:))

4 komentarze:

  1. Wypoczynek w takich okolicznościach jest cudowny. Uwielbiam takie widoki. aranżacje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZiękuję i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, zostaje na dłużej bo podoba mi się u ciebie klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita:) Ten kosz piknikowy - oddaj mi go proszę;P:P:P Chorowałam na coś takiego:) Zapraszam Cię na moje pikniki i w ogóle do mnie na małą wirtualną kawę:)

    OdpowiedzUsuń