czwartek, 29 sierpnia 2013

Pourlopowe porządkowanie:)

Wróciliśmy ... zazwyczaj po wakacyjnych powrotach ogarnia mnie szał na porządkowanie domku i otoczenia:)) Dotyczy to również laptopa:)) Zrobiłam porządki w zdjęciach wakacyjnych i znalazłam jeszcze kilka migawek wakacyjnego domku:







Wakacje były też pracowite, mój młodszy synek rozpoczyna we wrześniu szkolne zmagania, dlatego musieliśmy przygotować na to wiekopomne wydarzenie ich mały pokoik... Było więc malowanie, tapetowanie, dekorowanie itp... Tutaj mała zapowiedź, a w kolejnym poście pokażę całe 9m2 :)








Pozdrawiam cieplutko, wykorzystajcie dobrze ostatni weekend wakacji:)))

3 komentarze:

  1. Porządki to bardzo fajna sprawa, bo...........można dużo znaleźć różnych zagubionych rzeczy, a taki pokój jak ten dla nowicjusza szkolnego, to duża rzecz...Brawo, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie spodobaly blekitne elementy w tym bialo-szarym wnetrzu!!! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia wspaniałe, co za ład i porządek u ciebie panuje

    OdpowiedzUsuń