piątek, 6 marca 2015

Przedwiośnie....

Kochani,
Nadal mnie tutaj mało, ale jak to zwykle bywa, remont przeciąga się w nieskończoność.....
Co prawda, przeprowadziliśmy się już, bo dzieci po feriach poszły do nowej szkoły, ale wciąż jeszcze brakuje wielu rzeczy i stan pomieszczeń nie pozwala na aranżacyjne szaleństwa i pokazanie ich Wam :)
Do tej pory udało mi się wygospodarować kącik wypoczynkowy w salonie, bo przecież musimy gdzieś pić kawę:)
Na razie wygląda to tak, brakuje jeszcze dywanu, żyrandola, listew, dekoracji ścian itp, ale usiąść jużmożna :)
Surowość wystroju starałam się złagodzić wiosennymi kwiatami :)


W kuchni wciąż jeszcze mam same otwarte szafki, czekam na zamontowanie frontów....
I jak widać, wciąż jeszcze nie jest skończona elektryka, przedłużacze są wszędzie......
Ale mamy już drzwi :)))) Co znacznie ułatwiło korzystanie z łazienki :)))



To tyle jeśli chodzi o wieści remontowe, w pracowni nastał czas wielkanocnej produkcji:



Zainteresowanych zapraszam oczywiście do sklepiku.
Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się przepięknie. Już nie mogę doczekać się całości. Poprzednie Pani mieszkanie było ślicznie urządzone a balkon stał się moją inspiracją w urządzaniu własnego. Zawsze czekam z niecierpliwością na Pani posty:D
    Serdecznie pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam Panią zainspirować :) Postaram się częściej pisać, ale na razie bardzo krucho z czasem, choć takie komentarze zdecydowanie motywują do działania :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. Cudownie patrzeć na takie wnętrza :)
    Jest pięknie, jasno, przytulnie i tak po Twojemu :)
    Najfajniejsze jest to, że ja planuję podobne wnętrza i Twój dom będzie dla mnie swego rodzaju wizualizacją moich marzeń i ogromną inspiracją:))))
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie i ten fotel uszatek - marzę o takim, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I w domku i wpracowni cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u ciebie. Fotel marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zaaranżowałaś te nowe wnętrza. Zdjęcia niczym nie różnią się od tych w magazynach wnętrzarskich. Też jestem na etapie rewolucji w moim mieszkaniu, więc z ciekawością tu zaglądam.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały salon i do tego z otwartą kuchnią. Wiosenne dodatki naprawdę ożywiają ten pokój. I ten fotel :P

    OdpowiedzUsuń