środa, 8 czerwca 2016

Ogrodowych kadrów ciąg dalszy....

Witajcie,
Ponieważ ostatnio pogoda pozwala na to, aby cały czas spędzać na zewnątrz, kolejny mój post znowu jest z ogrodu :) W międzyczasie pięknie zakwitły goździki brodate, zaczynają kwitnąć róże i lawenda, wszystko wspaniale pachnie, szkoda, że jeszcze nie można przesłać tych zapachów za pomocą sieci :))))
Tak w tej chwili wygląda ogródek, po roku moich zabiegów:

A tu zdjęcie sprzed roku.... jest różnica, prawda?:)

Wianuszek z żywych kwiatów, goździków właśnie, rumianków, bratków i jaśminu, wykonałam na zakończenie oktawy Bożego Ciała:

 




 Rzut oka na warzywnik:


I nasze motyle,ostatnio panują niepodzielnie na kwiatach :)


A tu dzieci w "piaskownicy", czyli ziemi, która jeszcze nam została do rozplantowania :) A w tle nowobudowany dom, gdy się tu sprowadziliśmy, było tam puściutko, teraz są już 3 domy, śmiejemy się, że wszędzie, gdzie się osiedlamy, ściągamy od razu nowe inwestycje :)



A na koniec kilka ujęć z domku:




 I nasze zbiory truskawek:



Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

Ewa



7 komentarzy:

  1. Ewusiu, przepiękne kwiaty. Rośnie u Was wszystko w oczach, jak to robicie? :) Ja czekam na różową pnącą różę, w zeszłym roku nie zakwitła, w tym ma mnóstwo pąków, mam nadzieję, że pogoda będzie sprzyjała :) Uwielbiam kwiaty, najbardziej w różowym i białym kolorze, ale każde mnie zachwycają :) Pozdrawiam Cię Ewusiu bardzo serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, ale nie wszystko tak cudnie rośnie, mamy sporo niewypałów :)Róże pnące uwielbiam, też mam kilka, wszystkie w pąkach i czekam na kwitnienie :)Ta biało różowa kolorystyka również mi odpowiada, w zasadzie taka jest też u mnie z dodatkiem pastelowego fioletu :) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Cudowny ogródek stworzyłaś, pewnie aż chce się wychodzić każdego dnia by go doglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj tak, codziennie rano robię rundkę wokół domu :)

      Usuń
  3. Witam. Pięknie urządzony dom, jestem pod wielkim wrażeniem. Chciałam się dowiedzieć co jest na podłodze panele czy płytki i jakiej firmy, super wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, co do podłogi, to są panele, ale już nie pamiętam jakie na dole, a jakie u góry, na pewno jedne to dąb kendari, drugie dąb hartley, oba dostępne w leroy merlin. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Wszystko cudowne i ogród i domek :) dzieciaki jakie duże ,masz już pomoc :) pozdrawiam serdecznie Lidka

    OdpowiedzUsuń