niedziela, 18 września 2016

Kolejna metamorfoza kuchni, czyli ostatnie ciążowe zachcianki :)

Witajcie Kochani,
To ja, jeszcze wciąż w dwupaku :) Dawno nie dawałam znaku życia, ale koniec wakacji i początek roku szkolnego, które zbiegły się u mnie z końcem ciąży,  dały mi się we znaki... dołączyły do tego kolejne choroby dzieci i czasu oraz chęci na posty zabrakło...

Ale jestem, pewno już ostatni raz przed narodzinami maluszka, bo termin za kilka dni....

Nie próżnowaliśmy jednakże w tym czasie, a w zasadzie nie próżnował mój Mąż...:) Moje ciążowe zachcianki tym razem dotknęły kuchni - po roku użytkowania okazało się, że potrzeba mi więcej blatu i więcej miejsca do przechowywania....
Konieczna więc była wizyta w ikei - dokupiliśmy 2 szafki z szufladami i blatem, które wylądowały na miejscu stołu. Blat przedłużyliśmy odrobinę, aby powstał mini stolik z barowym krzesłem. Jestem bardzo zadowolona z tej zmiany, przybyło mi sporo miejsca na kuchenne przydasie, a równocześnie mam miejsce, żeby usiąść.... Bałam się trochę, czy nie zagracę wąskiej (2 m szerokości) kuchni, ale wybraliśmy szafki o głębokości 40 cm i był to strzał w dziesiątkę. Zostało na tyle miejsca, że dwie osoby mijają się bez problemu, nawet ze mną :) czyli ciężarówką w 9 miesiącu :) Blat z obu stron kuchni jest bardzo wygodny, bez problemu teraz mieszczę się z rzeczami przy większym gotowaniu czy pieczeniu.... I nie muszę dużo biegać :)
Kuchnia też dzięki jasnym szafkom rozjaśniła się sporo :)







Oprócz tego, Mąż mój kochany spełnił kolejne moje marzenie: wykonał piękną angielską półkę kuchenną wg mojego projektu :)
Podoba się? Mnie bardzo :) A wykonana została ze starych półek, resztek boazerii, sztachet i dekoracyjnych listew, kupionych kiedyś w sklepie z elementami drewnianymi...
Potem oczywiście zaszpachlowane nierówności i wkręty i pomalowana już przeze mnie. Haczyki pochodzą z castoramy, kupione jako uchwyty do zasłon, jeśli ktoś chciałby takie, to trzeba szukać na dziale z karniszami :)










Te urocze miseczki w kropki dostępne są w carrefourze, po 8 zeta za szt, polecam, sprawdzone już w zmywarce i mikrofali, nic się z nimi nie dzieje złego :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i trzymajcie za mnie kciuki w tym tygodniu :)
Ewa

Na zdjeciach:
Meble -  ikea bodbyn kremowy
haczyki - castorama
miseczki w kropeczki - carrefour

18 komentarzy:

  1. Śliczna kuchnia. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !!! Ewuniu życzę szczęśliwego rozwiązania i zdrowego ślicznego dzidziusia :)))buziol Lidka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zmiany, zachcianki masz remontowe jak ja kiedyś:) ja przy każdym dziecku miałam przeprowadzki i urządzanie całego mieszkania x2:) jak była ostatnia przeprowadzka każdy się śmiał, że teraz bez dziecka w drodze to urządzanie domu będzie łatwiejsze:) trzymam kciuki za Was dwoje , szczęśliwego rozwiązania, pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, remontowe zachcianki w ciąży tylko wzmogły na sile, ale jakoś większą moc przekonywania miałam przez te kilka ostatnich miesięcy :)Co poradzę, uwielbiam zmiany w domu... ) Wszyscy chyba już się do tego przyzwyczaili, najbardziej mąż :)Bardzo dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ewuniu podziwiam Was za kreatywność i niezwykły styl. Pięknie W Twojej kuchni, półka zachwycająca :) Zdolny mąż :)) Oczywiście życzę Ci szczęśliwego rozwiązania...:) Bardzo szybko się zapomina o niedogodnościach w chwili zobaczenia swojego dzieciątka, cudu Bożego :) Pozdrawiam Cię Ewuniu, bardzo, bardzo serdecznie :) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy razem z mężem i malutkim :)Rozwiązanie tuż, tuż, odliczam dni i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, nie mogę się już doczekać chwili, gdy przytulę dzieciątko:)Dziękuję pięknie za życzenia i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Też mam te miseczki ale w 4 kolorach i udało mi się dokupić do nech jeszcze talerzyki ale brakuje mi różowego. Ja część kupiłam w carffurze a częśc w Agacie. Kuchnia prezentuje się świetnie a dodatkowy blat zawsze się przyda. Wiem coś o tym bo sama mam go za mało:) Zdrówka dla dzieci i Tobie wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, nawet nie wiedziałam, że można je znaleźć jeszcze w innych sklepach :)Blatu nigdy za dużo, zgadza się :)Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Kuchnia jest przepiękna... taka "świeża", delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wersje Waszej kuchni są świetne ☺ zdolnego masz męża bo półka przepiękna!!! Szczęśliwego rozwiązania i szybkiego powrotu do domu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wersje Waszej kuchni są świetne ☺ zdolnego masz męża bo półka przepiękna!!! Szczęśliwego rozwiązania i szybkiego powrotu do domu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie ja jestem na stronach pięknego katalogu.znanego pisma wnętrzarskiego,śni mi się ulubiony wystrój kuchni??????NIEEEEE to kuchnia Kasi,jak mawia moja mama- JAK W BOMBONIERCE tzn idealnie tak jak lubię hi hi hi .Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej Kasia miała ostatni wpis zagapiłam się,przepraszam! KUCHNIA EWY!!! Ewuniu wybacz tę pomyłkę .Oczywiście że EWY,mój ulubiony wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej Kasia miała ostatni wpis zagapiłam się,przepraszam! KUCHNIA EWY!!! Ewuniu wybacz tę pomyłkę .Oczywiście że EWY,mój ulubiony wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie ja jestem na stronach pięknego katalogu.znanego pisma wnętrzarskiego,śni mi się ulubiony wystrój kuchni??????NIEEEEE to kuchnia Kasi,jak mawia moja mama- JAK W BOMBONIERCE tzn idealnie tak jak lubię hi hi hi .Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń